Popular Posts

Fakte për Meksiko City-n

Historia e Mexico City.
Mexico City është i ndërtuar mbi një liqen të quajtur Texcoco.
Qyteti është vazhdimisht  në fundosje dhe është zhytur më shumë se nëntë metra në disa zona gjatë 100 viteve të fundit.
Mexico City ka pasur shumë pseudonime në të kaluarën, duke përfshirë "Qyteti i pallateve", "Qyteti i Shpresës" dhe "Capital në Lëvizjen".



Transporti në Mexico City
Metro i Mexico City-it  është më i madhi në Amerikën Latine dhe më i liri në botë në vetëm 3 pesos (18 cent)për udhëtim.
Më shumë se rreth 4-5 milionë njerëz përdorin metro të përditshme.
Qyteti është aq i madh dhe trafiku aq i zënë saqë njerzit me ndikim  kanë marrë  helikopterë për të udhetuar nga një vend në tjetrin. Ju shpesh mund të shihni ato ulje në majat e ndërtesave.
Taksitë në Mexico City janë  të dallueshme si ato që gjenden në Nju Jork, me ngjyra të kuqe dhe ari.
Furgonët jeshile 'hipi' janë përdorur si autobusët lokal në të gjithë qytetin
Avenida de los Insurgentes është një nga rrugët më të gjata në botë.
Aeroporti Ndërkombëtar i Mexico City është aeroporti më i madh dhe më i ngarkuar Amerikës Latine

Popullësia
Më shumë se 20 milon njerzë jetojnë në Mexico City..
Mexico City është zona më e madhe metropolitane në hemisferën perëndimore dhe më e madhe spanjisht folëse-qytet në botë.
Mbi 600.000  Amerikanë jetojnë në Mexico City; përqendrimi më i madh i amerikanëve që jetojnë jashtë SHBA-së.

Fakte Kulturore rreth Mexico City-it.
Mexico City ka më shumë muze në botë, me më shumë se 160, pothuajse të gjithë prej të cilave janë të lirë të dielave!
Qyteti gjithashtu ka mbi 100 galeritë e artit, dhe 30 sallat e koncerteve.
Mexico City ka numrin e katërt më të madh të teatrove në botë pas New York, Londër dhe Toronto.
Museo Soumaya, u dhuruar qytetit nga  njeriu më i pasur; Manjati meksikan Carlos Slim..
Mexico City është edhe shtëpia e parkut më të madh zbavitës në Amerikën Latine, Gjashtë flamuj Meksikë. Ajo gjithashtu ka parkun zbavitës La Feria Chapultepec MAGICO në qendër të qytetit, është e dukshme nga pika të ndryshme rreth qytetit.
Zócalo i famshëm i qytetit (sheshi i madh në qendër të qytetit) shndërrohet në një  akull patinazh më i madh rinks çdo dimër.
Mexico City ka qenë i vetmi qytet në Amerikën Latine për të pritur Lojrat Olimpike, me Olimpiadën Verore në vitin 1968. (Brazil do të marrë këtë titull larg nga Meksika si ajo pret Lojrat Olimpike 2016).
Mexico City është kryeqyteti i industrisë së medias në Amerikën Latine.
Ka mbi 60 radio stacione në Mexico City, si dhe një sasi të madhe të transmetimeve lokale.
Mexico City është qyteti i tetë më i pasur në botë.
Është qyteti më i pasur në Amerikën Latine.
Mexico City përveq pamjes spektakulare ajo gjithashtu ka një kulutrë të gjerë dhe të zhvillura.
*Monedha Zyrtare:Pesos
*Gjuha Zyrtare -Spanjollishtja.
Shtëpia e njeriut ndër më të pasur në botë Carlos Slim  i cili jeton në Meksiko-City.
-Kapelat Meksikane të njohura ndryshe
 quhen sombero